Liebster Blog Award


Liebster  Blog Award

Kitti a fashionsoul írója többek közt nekem ajándékozta tovább ezt a díjat amit a bloggerek maguk közt osztogatnak motiváció és elismerés ként. Kaptam már egy hasonló virtuális díjat amit én meg neki adtam tovább ugyanis nagyon inspiráló a blogja! Az előző nyertes 11 kérdést tesz fel az általa kiválasztottaknak.

 
Íme Kitti kérdései:
1.Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Telhetetlen vagyok kb mindennel kapcsolatban.
2. Van visszatérő álmod? Ha igen, mi?
Zuhanás,néha pozitív néha negatív érzéssel.
3. Mit vettél legutóbb? (könyv,étel,ruha,..bármi)
A H&M leárazásában túrtam ki egy szín átmenetes „pizsama” nadrágot.
4. Ha bárki lehetnél 1 napra, kinek a bőrébe bújnál?
Carrie Bradshaw.
 
5. Kedvenc gyerekkori játékod?
Barbie baba.
6. Ha 1 dolgot változtathatnál magadon, mi lenne az?
A hajamat..hosszú,dús és hullámos hajra vágynék. Meg hát lecsúszhatna rólam pár kg felesleg de azon csoda nélkül is lehet változtatni.
7. Hol élnél legszívesebb?
Párizsban.
8. Ha választhatnál 1 szuperhős tulajdonságot, mi lenne az?
Repülés.
9. Ki számodra a legszebb nő? (modell, színész, stb.)
Gyönyörűnek találom Tara Lynn plus size modelt, ő a példaképem.
 
 
10. Mi jelenleg a kedvenc ruhadarabod/kiegészítőd?
Egy Zarás fekete szandál, mindenhez jó minden egyes alkalomra..
11. Hogy telne egy számodra tökéletes nap?
Minden nap másra vágyom így nincs ilyen igazából.

Tovább adni már nem nagyon tudom kinek hisz mindenki akit olvasok,nyomon követek már kapott ilyet.


Nagyon szépen köszönöm az elismerést erőt ad a folytatáshoz :)

 
 Ask.fm - Facebook - Instagram
Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése