A rúzsom és én

Az egyetlen smink termék ami felvillanyoz az a rúzs, jöhet minden mennyiségben, színben. Az arcomon ez a legmeghatározóbb rész és egy élénkebb rúzstól mindig szebbnek is érzem magam.
 
 
Piros
 
Ez a legklasszikusabb, a tűz piros az igazi, de elfér egy narancsos és egy málnás árnyalat is. Felrakom és frissebbnek tűnik a tekintetem, fáradt napokon nagyon jól jön.
Chanel | Yves Rocher | Flormar
 
 
Bordó

Kicsit vámpíros hatást kelt a hulla színem mellett (ami mondjuk nekem tetszik), de! a meleg bordós barnás árnyalatoktól fehérebbnek hat a fog szóval plusz pont mindenképp.
Avon | Chanel | YSL
 
 
Natúr

A nude színek azért kedvelhetők, mert a kontúr ahogy elhalványul nagyobbnak látatja az ajkakat és nem kell 30 percenként tükörbe néznem, hogy nem kenődtem-e el.
YSL | Yves Rocher | Catrice
 
 
Pink

A rózsaszín rúzsokból van a legtöbb, a pinktől kezdve a halott lilán át a halvány rózsaszínig mind szerelem. Az egyetlen probléma, hogy sárgítják a fogakat a hideg színek.
Flormar | Claire's | Loreal | Catrice | Avon
 
 
Tartósság

Ez egy fontos pont hiszen a falra mászom amikor elmászik a rúzs a számon vagy cakkos, szóval az én tippem, hogy alá kell alapozózni utána rúzs ecsettel felvinni a színt amivel szimmetrikusan, pontosan ki lehet festeni, majd lepúderezni amitől kicsit mattabb is lesz, de én ezt nem bánom sőt! Ezzel a pár trükkel jóval tartósabb és szebb mintha csak oda pacsmagoltam volna.
Chanel | Yves Rocher
 
 
 
 
Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése